تنها.تنها.تنها

دختر اقیانوس
تنها.تنها.تنها
ن : Fatemeh ت : پنج شنبه 4 تير 1394 ز : 18:5 | +

تنها یک تنها میداند

تنهایی تنها درد یک تنها نیست

 



نظرات شما عزیزان:

ali bagheriyan
ساعت13:11---14 آبان 1394
“من” یک نقطه دارد ؛ من تنها هستم !
“تو” دو نقطه دارد پس تنها نیستی !!!


مریم
ساعت14:47---7 آبان 1394
سلام.وبت عاااااااااااااااااااااالیه
دمت هاااااااااااااات
پاسخ:مــــرسی نظر لطفته عزیزم...وب توئم خعلی توپه


پاستیل
ساعت20:59---14 تير 1394
سلام ، پاستیل چت هستم ، منو بد لینک کردی ، اگه میشه اصلاح کن لینک منو
خودت نگاه کنی متوجه میشی
http://mypalace.loxblog.com/www.pastilchat.ir
این آدرسیه ک لینک کردی و منو باز نمیکنه
درستش کن
پاسخ:معذرت.الان اصلاح میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mypalace
This Template By Theme-Designer.Com